Prelegentami byli:

Andrzej Wojdała
Andrzej działa w międzynarodowej branży telewizyjnej od ponad dwudziestu lat. Były nauczyciel akademicki, autor patentów i wielu publikacji z zakresu grafiki komputerowej i wirtualnego studia telewizyjnego, obecnie jest szefem działu badawczo-rozwojowego firmy Avid Technology, zajmującego się technologiami wideo, grafiką oraz wirtualną rzeczywistością.
TEMAT: Mixed Reality in Television: Jak to się robi?
VR i AR – czyli Virtual Reality i Augmented Reality to technologie, które w ostatnich latach stały się bardzo popularne. Przewiduje się, że w 2020 roku z aplikacji AR i VR skorzysta nawet miliard użytkowników. Jednak mimo podobieństw, VR i AR na tablecie czy telefonie komórkowym różnią się znacząco od analogicznych technologii w świecie filmu i telewizji. Tym ostatnim właśnie poświęcona jest ta prezentacja.

Mariusz Wegner
TEMAT: Koszty złej jakości oprogramowania
Koncerny samochodowe prześcigają się w udowadnianiu, że nowe samochody są lepsze, bezpieczniejsze oraz co ważne software, a w zasadzie procesy, które się kryją pod jego produkcją, rozwija się wraz z technologią i musi być coraz wyższej jakości. ECU, komunikacja z serwerem, aktywny tempomat, czy też, technologia aktywnego bezpieczeństwa i zaawansowane systemy wspomagania kierowcy – jakość tego to istotna część produkcji auta. Przecież nikt by nie chciał, by w wyniku złej jakości kodu, samochód nagle się “pomylił” i wykonał nieprzewidywalny manewr prawda? Zastanawialiście się kiedyś kto dba o jakość oprogramowania w waszych samochodach? I może warto zadać sobie pytanie, jak jakość wpływa na koszty? Koszty złej jakości?

Marcin Skonieczny
Marcin Skonieczny, jako nie-informatyk z wykształcenia – co sobie ceni – jest pośrednikiem pomiędzy programistami, a odbiorcami. Mówi w obu językach – developerów i ludzkim. Od marca 2014 we władzach Klastra.IT
TEMAT: Sklep.toyota.pl skomplikowana praca z korporacją! Lubimy to!
Podczas spotkania Marcin opowie o tym: • Jak doszło do tego, że obsługują sklep.toyota.pl • Dlaczego nie zaproponował rozwiązania z półki, albo saas • Jakie korzyści ma Toyota z tego, że ma sklep • Jakie nie sklepowe rzeczy robią w sklepie • Co jest ważne w sklepie • Co się sprzedaje, a co robi wynik?
Lokalizacja – Nowy Browar Szczecin (II piętro)
Nowy Browar Szczecin
ul.Partyzantów 2, 70-222 Szczecin