SPARKcamp Koszalin #25 już za nami!

Prelegentami byli:

Mateusz Sudoł

Współzałożyciel agencji Wypisz Wymaluj oraz Studia Projektowego Lets Grow. Specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu strategii marketingowych, które przynoszą wymierne korzyści wizerunkowe i sprzedażowe w większości obsługiwanych firm. Współpraca z powodzeniem przebiegała z firmami z wielu branż oraz oparta była na wielu płaszczyznach m.in: strategia komunikacji, social media marketing, kampanie Google Ads, newsletter marketing czy content marketing.
Pracował dla takich marek jak: Strefa 3L, sleepless in Warsaw, CED’OR, windhunter group, TEDxKoszalin, vegeidealni, Grupa Mojsiuk, Browar Inne Beczki.

TEMAT: „Tytuł tej prezentacji ma przyciągnąć Twoją uwagę”, czyli jakimi walutami mierzymy marketing?

Czy za kradzież czyjegoś czasu można pójść do więzienia? Jak stworzyć Call to Action, by nie dostać domu z klocków lego?
Czy uwaga może zawieść?
30 minut o tym, jak planujemy kampanie marketingowe, by otrzymać jak najwięcej Waszej waluty.

Sebastian Jadwiszczak

Project manager VRS Solutions. Na co dzień IT section leader w Windhunter Group, skoncentrowany jednak na rozwijaniu innowacyjnych projektów VR i AR  w powiązanej w grupie spółce VRS Solutions.
Ukończył Wyższą Informatyczną szkołę Zawodową w Gorzowie Wlkp., jednak jego korzenie sięgają nadmorskich klifów.
Niegdyś zawodowy fotograf, właściciel agencji reklamowej, specjalista IT, kierownik sys. symultanicznych, sam o sobie mówi uniwersalny żołnierz.
Człowiek, który wciąż poszukuje nowych wyzwań i nie boi się ryzykować, za cel stawia sobie powodzenie realizowanego projektu, a ewentualne porażki są inspiracją do kolejnych działań.
Kilka lat temu rzucił nudną pracę na etacie, zamknął swoją firmę, sprzedał mieszkanie, zabrał ze sobą żonę i dzieci i przeniósł się z Gorzowa do Koszalina,
z którym dotąd nic go nie łączyło, aby móc rozwijać się, tworzyć nowy rozdział historii i udowodnić…. że warto podjąć ryzyko !

TEMAT: Wirtualny świat kontra rzeczywistość, czy może być między nimi chemia?

W dzisiejszych czasach wirtualna rzeczywistość, choć wciąż nowa, to jednak staje się co raz bardziej powszechna.
W VR widzimy prezentację samochodu, gramy w emocjonujące gry, przechodzimy szkolenie, projektujemy.  Jednak nasza percepcja skupiona jest tylko na obrazie.
A co jeśli porzucimy kontrolery ręczne i obraz połączymy z odczuciami fizycznymi czy to możliwe ? czy jeszcze bardziej zatopimy się w wirtualnym świecie? a może to tylko gadżety? a może się po prostu nie da.
Na podstawie tworzonego w VRS Solutions projektu zaprezentuję czy można i czy warto wprowadzać dodatkowe elementy do świata wirtualnego.

Mikołaj Winkiel

Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Pracując w dużej agencji nauczył się czym jest marketing internetowy, a pracując w mniejszej agencji, dowiedział się jak go robić skutecznie i sprawnie. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.

TEMAT: O monitoringu Internetu inaczej, głębiej, więcej – klienci są wszędzie

Od lat marketing zamyka się w jednym, dwóch serwisach i koniec. A jest dużo więcej miejsc w których warto być, warto znać, warto prowadzić kampanie. Twitch, TikTok czy Linkedin to miejsca, w których bardzo łatwo znaleźć grupę docelową i dotrzeć do niej z produktem. A to przecież nie wszystko….

W wolnym czasie zachęcamy do przypomnienia sobie jak to było do tej pory.

Cały materiał filmowy z archiwalnymi wystąpieniami wszystkich dotychczasowych prelegentów dosępny jest na naszym kanale  

Zapraszamy do oglądania poszczególnych edycji

#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #21

Za wsparcie w realizacji spotkań dziękujemy naszym sponsorom

ZŁOTY SPONSOR

SPARKcamp Koszalin jest współfinansowany ze środków UM Koszalin

Hudson Pokoje Butikowe
Połczyńska 18, 75-815 Koszalin