Rejestracja

Spotkania SPARKcamp są darmowe i mają charakter otwarty. Rejestracja ułatwia nam jedynie organizację spotkań oraz upoważnia każdą zarejestrowaną osobę do odebrania bonusu ufundowanego przez naszych sponsorów!

Rejestracja rozpoczęta. Liczba miejsc ograniczona.



Prelegenci

Jacek Bukowski

Programista Java, architekt i lider techniczny. Javą zajmuje się od 2004 r., w większości w obszarze JEE dla szeroko pojętej branży samochodowej i telekomunikacyjnej. Cały czas programuje, pomimo obwiązków lidera zespołu i architekta.
Fascynat technologi zwinnych pozwalających dostarczyć to co jest faktycznie potrzebne, a nie to co takie się wydaje.
Ostatnio odkrywa radość dzielenia się swoją wiedzą z ludźmi spoza swojego zespołu.

TEMAT: Dev(od)Ops, czyli DevOps oczami programisty.

Trafiasz do zespołu, który chce być nowoczesny i wprowadza DevOps. Albo jeszcze gorzej, DevOps jest mu narzucony przez management. Wszystko oczywiście w teorii jest wiadome, ale w praktyce i tak każdy obóz (Dev i Ops) myśli po swojemu. To co jest najtrudniejsze, to postawienie się “w butach” tej drugiej strony.

Piotr Zmuda Trzebiatowski

Bill Gates powiedział, że woli do najtrudniejszych zadań zatrudniać ludzi leniwych, ponieważ oni wymyślą najprostsze rozwiązanie dla skomplikowanego problemu. Dlatego od 11 lat szukam najprostszych rozwiązań na Politechnice Koszalińskiej. Miłośnik gadżetów, rozbierania i liczenia śrubek które zostały po złożeniu. Dużo czyta, najczęściej ebooki, oszczędzając drzewa i na wadze książek.

TEMAT: FDM pod strzechą – czyli o tym jak chciałem drukarkę 3D.

Ostatnia dekada to okres boomu na drukarki 3D. Mówiąc o druku 3D najczęściej myślimy o technologii FDM która ma już prawie 30 lat. O tej i innych technologiach oraz ich drodze do domu Kowalskiego opowiemy starając przy okazji odpowiedzieć na pytanie czy potrzebujemy w domu drukarki 3D.

Wojciech Czarnowski

To koszaliński programista z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem. Kilka lat temu w Krzemowej Dolinie zafascynował się uczeniem maszynowym i zdecydował się na naukę nowego zawodu, trenera wielowarstwowych sieci neuronowych. Brał udział w komercyjnych projektach zajmując się neuronowym tłumaczeniem maszynowym z języka angielskiego na polski, rozpoznawaniem obrazów i generowaniem realistycznych animacji przy pomocy sieci rekurencyjnych. Wykorzystuje w tym celu Python, PyTorch, Tensorflow i Keras. Jest współorganizatorem grupy Koszalin Deep Learning.

TEMAT: Czy program może napisać się sam, a programiści podzielą los dinozaurów?

Być może następne pokolenie już nie będzie pisać programów, a tylko je trenować.Na przykładzie aplikacji rozpoznającej kultowe marki polskich samochodów, nauczymy się jak wytrenować sieć neuronową przy pomocy 3 linii kodu i w mniej niż minutę. Poznamy podstawowe pojęcia dotyczące sieci neuronowych, narzędzia i praktyczne techniki pracy.

W wolnym czasie zachęcamy do przypomnienia sobie jak to było do tej pory.

Cały materiał filmowy z archiwalnymi wystąpieniami wszystkich dotychczasowych prelegentów dosępny jest na naszym kanale  

Zapraszamy do oglądania poszczególnych edycji

#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18

ZŁOTY SPONSOR

Za wsparcie w realizacji spotkań dziękujemy naszym sponsorom

SPONSOR

PARTNERZY

Specjalne podziękowania za zaangażowanie, wsparcie merytoryczne i dobre rady.

SPARKcamp Koszalin jest współfinansowany ze środków UM Koszalin

Lokalizacja – Minibrowar Kowal

Minibrowar Kowal
ul. Grunwaldzka 1A, 75-241 Koszalin

Galeria zdjęć z ostatniego spotkania