Marketing manager w devopsity, founder zespołu marketingowego tropya* i co-founder konferencji dla startupów Startup Harbour. W pracy skupia się na łączeniu przeciwieństw: rozumu i emocji, kultury i technologii, marketingu i sensu.
Niektóre produkty sprzedają się same. Ale jeśli myślisz, że znasz się na marketingu, bo sprzedałeś 100 000 biletów na koncert Taylor Swift, to teraz spróbuj sprzedać komuś wdrożenie Kubernetesa albo trzy migracje z kolokacji na AWS-a, cwaniaczku.
Kasia Wotawa - Marketing Manager w Buglo
Marketing to jej żywioł. Przygodę zawodową zaczynała w agencjach marketingowych, by później rozwijać wewnętrzne działy marketingu w firmach z różnych branż. W Buglo od samego początku tworzyła Dział Marketingu konsekwentnie budując wizerunek firmy i angażując nowych odbiorców. Z wykształcenia filozof, z zamiłowania marketingowiec. Ceni pracę w firmach z misją, gdzie działania marketingowe wiążą się z wartościami, które zmieniają świat na lepsze.
Łukasz Zajfert - HR Manager w Buglo
HR to jego pasja (choć zdarza mu się śnić o arkuszach Excela). Karierę zaczynał w Adecco, a potem rozwijał działy HR w międzynarodowych firmach produkcyjnych. W Kospel współtworzył sukces wyróżnionego Pracodawcy Pomorza Zachodniego organizowanego przez PIG, a w Keter Poland koordynował działaniami HR dla Europy Wschodniej i Skandynawii, wspierając ponad 500 pracowników. Obecnie kieruje HR-em w Buglo, dbając o ludzi, biznes i dobrą atmosferę. Po pracy mąż, tata, tenisista-amator i bywalec siłowni, który wierzy, że w zdrowym ciele, zdrowy duch to nie tylko slogan.
Biznes potrzebuje employer brandingu – to fakt. Dobre działania EB to nie tylko modne hasło, ale realne korzyści: krótszy czas rekrutacji, niższe koszty zatrudnienia, większa rozpoznawalność marki i wzrost wartości firmy. Ale jak to zrobić bez wielkich budżetów? Kasia i Łukasz z Buglo zdradzą, jak koszalińska fabryka radości stała się jednym z najbardziej pożądanych pracodawców w regionie, a jej pracownicy – prawdziwymi ambasadorami marki. Opowiedzą o sile kreatywności, spójności i zgranego zespołu, które wyniosły ich employer branding na wyższy poziom. A co ma z tym wspólnego Elvis Presley? Przyjdźcie i przekonajcie się sami!
Związana z biznesem od 2007 r., menadżerka w firmach takich jak Deloitte, Agora i Polkomtel. Od 2016 do 2025 r. współtworzyła agencję digital marketingową Whites i została Partnerką, współpracując z polskimi i międzynarodowymi Klientami, m.in. Henkel, PLL LOT, Aldi czy Allegro. Budowała świetnie performujące linie biznesowe i zespoły. Absolwentka Center for Leadership w 2022 r. i Teaching Assistant Programu w 2023. Ukończyła Szkołę ESG przy KIG w 2024 r. W trakcie kursu Business Coaching Diploma w Akademii PWC, który zakończy certyfikacją w czerwcu 2025 r. W tej chwili skupia się na projektach edukacyjnych, rozwojowych i impaktowych, wspierając organizacje i zespoły w niepewnym i zmiennym otoczeniu rynkowym. Współtworzy unikatowy program edukacyjny Leadership for Sustainable Future. Prowadzi autorski projekt rozwojowy dla dziewczyn w IT w Íslandsbanki. Jest mentorką w ramach Sieci Przedsiębiorczych Kobiet - w programie NEXT, dla przedsiębiorczyń skalujących biznes na rynki zagraniczne. Buduje prototyp projektu KinetiqLab, wdrażając w organizacjach programy coachingowe i mentorskie, które wykorzystują eksperckie metody pracy artystycznej.
26 lutego Komisja Europejska przedstawiła pakiet uproszczeń Omnibus w zakresie ESG i CSRD. 80% przedsiębiorstw "wypadnie" z zakresu CSRD, a obowiązki sprawozdawcze w zakresie zrównoważonego rozwoju skoncentrują się na największych przedsiębiorstwach. Wiele małych i średnich firm odetchnęło z ulgą, traktując ESG wyłącznie jako koszt i obowiązek administracyjny. Tymczasem za ESG kryje się cała masa zagadnień związanych ze zrównoważonym rozwojem, które nie przestają być ważne - dla organizacji, lokalnych społeczności, kontrahentów, biznesu. I ten temat chciałabym pogłębić: - co to w ogóle jest zrównoważona transformacja i jakie obszary obejmuje, - jak duże organizacje działają w obszarze ESG i czy to może wpłynąć na ich łańcuch dostawców, - czy i jak rośnie presja ze strony konsumentów, opinii publicznej, inwestorów i instytucji finansowych na prowadzenie działalności zgodnej z zasadami zrównoważonego rozwoju, - czy firmy mogą budować swoją konkurencyjność, zwiększać produktywność i odporność biznesową poprzez świadome podejście do aspektów środowiskowych, społecznych i zarządczych. Sprawdźmy, czy zrównoważony rozwój może być traktowany jako element strategicznego podejścia do rozwoju firmy w zmieniającym się otoczeniu biznesowym.