To będzie wyjątkowa edycja na której ogłosimy wyniki pierwszego SPARKathonu – Koszalińskiego Hackathonu!
Czym jest SPARKathon? SPARKathon to 10-godzinny hackathon skierowany do studentów Politechniki Koszalińskiej. Zadaniem uczestników jest stworzenie konceptu projektów, które ułatwią zarządzanie miastem, wspierają transparentność i zaangażowanie mieszkańców oraz promują rozwój inteligentnych technologii w Koszalinie. Więcej szczegółów: https://www.sparkcamp.pl/sparkathon/
Właściciel agencji marketingowej Wypisz Wymaluj, który z pierwszej ręki doświadcza wpływu AI na biznes. Łączy pasję do innowacji z praktycznym podejściem do wdrażania nowych rozwiązań. Fan podejścia 'sprawdź zanim uwierzysz' w świecie pełnym technologicznych obietnic. Chętnie dzieli się doświadczeniami - zarówno sukcesami, jak i wyciągniętymi wnioskami z mniej udanych eksperymentów.
Przejdziemy przez siedem kluczowych obszarów biznesowych, w których sztuczna inteligencja już dziś przynosi wymierne korzyści. Od obsługi klienta, przez marketing i sprzedaż, po operacje i zarządzanie - pokażę Ci konkretne przykłady zastosowań AI w każdym z tych obszarów. Poznasz realne możliwości, typowe pułapki oraz praktyczne wskazówki dotyczące pierwszych kroków. Zamiast teoretycznych rozważań, skupimy się na tym, co naprawdę działa i jak zacząć wykorzystywać AI w sposób, który ma sens biznesowy.
Ekspertka z ponad 15-letnim doświadczeniem w online marketingu, specjalizująca się w płatnej reklamie w wyszukiwarkach, takich jak Google, Bing i Seznam. Rozwija własną firmę, współpracując z zachodnioeuropejskimi start-upami, przedsiębiorcami z Koszalina oraz liderem branży e-commerce Fashion & Beauty w Europie – Zalando. Przez 12 lat mieszkała w Berlinie, co pozwoliło jej poszerzyć horyzonty kulturowe i zawodowe. Prywatnie jest pasjonatką żeglarstwa, ceniącą odkrywanie nowych ścieżek w życiu i biznesie.
Odkryj, jak Google zbiera dane o Tobie i jak te informacje wpływają na Twoje decyzje zakupowe w sieci. W prelekcji przyjrzymy się mechanizmom reklamy w wyszukiwarkach, które kierują do Ciebie spersonalizowane oferty. Dowiesz się, jak marketerzy wykorzystują siłę perswazji online, aby przyciągnąć Twoją uwagę i skłonić do zakupu. Naucz się, jak stać się świadomym konsumentem w erze digitalizacji, gdzie Twoje wybory są kształtowane przez algorytmy.